.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كانديداها بايد از تخريب و سياه‌نمايي پرهيز كنند

امام جمعه مركز مازندران با تاكيد بر رعايت اخلاق انتخاباتي از سوي كانديداها گفت: كانديداها بايد از تخريب و سياه نمايي پرهيز كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، آيت‌الله نور‌الله طبرسي در خطبه‌هاي عبادي و سياسي نماز جمعه اين هفته مركز استان با اشاره به درپيش بودن دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در كشور اظهار داشت: ملت ايران بار ديگر در 22 خرداد ماه امسال با حضور پرشور خود در پاي صندوق‌هاي رأي پاسخ دندان‌شكني به دشمنان انقلاب اسلامي مي‌دهند.
وي با بيان اينكه ملت ايران با حضور بي‌سابقه خود در پاي صندوق‌هاي رأي دشمنان نظام اسلامي را بار ديگر نااميد مي‌كنند، تصريح كرد: مردم در انتخاب اصلح به معيارهاي بيان شده از سوي رهبر معظم انقلاب بيشتر توجه كنند.
خطيب جمعه ساري با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به كردستان و سخنراني ايشان در جمع مردم سنندج گفت: رهبري در آن سخنراني خود ملاك و معيارهاي يك كانديدا اصلح را بيان فرمودند و ملت ايران نيز بايد اين ملاك‌ها و معيار را سرلوحه انتخاب خود كنند.
امام جمعه ساري انتخابات را ليله‌القدر ملت ايران دانست و تصريح كرد: انتخابات رياست جمهوري از اين جهت براي ما از اهميت بالايي برخوردار است، چون چهار سال اداره و جهت‌گيري كشور را مي‌خواهيم به يك شخص بسپاريم.
نماينده ولي فقيه در مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به روز جهاني خانواده اشاره كرد و گفت: خانواده‌هاي ايراني بيشتراز نوع زندگي و منش ائمه اطهار(ع) براي ادامه زندگي خود الگو گيرند.
‌طبرسي با بيان اينكه ملت ايران ملتي بي‌ريشه واصل نيستند، تصريح كرد: زنان و مردان ما الگويي مانند پيامبران و امامان بزرگوار دارند.
امام جمعه ساري با اشاره اينكه خانواده‌هاي غربي امروز دچار تزلزل شده‌ان، بيان داشت: خانواده‌هاي ايراني نبايد اصالت خود را از دست دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.